Hotel Silver

separator

Asystent pobytu

Witamy w Hotelu Silver*** w Białymstoku!

Drodzy Goście,
cieszymy się, że wybrali Państwo właśnie nasz hotel. Z myślą o komforcie i wygodzie przygotowaliśmy zestaw praktycznych informacji, które pomogą w pełni korzystać z oferowanych udogodnień oraz sprawią, że pobyt będzie przyjemny i bezproblemowy.

srebrny dzwonek hotelowy

Kontakt

  • Recepcja: nr wew. 800, 801
  • Restauracja: nr wew. 701

Recepcja

  • Czynna całodobowo
  • Zameldowanie: od godz. 15:00
  • Wymeldowanie: do godz. 12:00

Śniadania

  • Poniedziałek – Piątek: 6:30 – 10:00
  • Sobota – Niedziela: 7:00 – 10:00

Restauracja

Serdecznie zapraszamy do restauracji hotelowej na pyszne dania kuchni regionalnej, polskiej i międzynarodowej w przyjemnym otoczeniu:

  • Poniedziałek – Sobota: 12:00 – 21:30
  • Niedziela: 12:00 – 19:00

Cisza nocna

Prosimy o zachowanie ciszy w godzinach 22:00 – 6:00, aby wszyscy Goście mogli w pełni cieszyć się spokojnym wypoczynkiem.

Odpowiedzialność Gości

Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe z ich winy na terenie hotelu.

Bezpieczeństwo i rzeczy wartościowe

  • Hotel nie ponosi odpowiedzialności za kosztowności pozostawione poza sejfem.
  • Do dyspozycji Gości są sejfy w pokojach.
  • Prosimy o zamykanie drzwi przy opuszczaniu pokoju.
  • Klucz należy oddać w recepcji przy wymeldowaniu.
  • Plan ewakuacyjny dostępny jest w informatorze hotelowym.

Dodatkowe udogodnienia

  • Bezpłatny, monitorowany parking dla wszystkich Gości.
  • Internet Wi-Fi dostępny na terenie całego hotelu.
  • Możliwość przechowania bagażu – kontakt z recepcją (nr wew. 800, 801).
  • Budzenie na życzenie – zgłoszenia w recepcji (nr wew. 800, 801).
  • Zamówienie taksówki – przez recepcję (nr wew. 800, 801).
  • Ksero – dostępne w recepcji (0,50 zł/strona).

Życzymy udanego i spokojnego pobytu. Jesteśmy do Państwa dyspozycji przez całą dobę.
Zespół Hotelu Silver***